Subject: Avaliku ürituse loa taotlus 07.06.2025 Kehra
From: "Veiko Veiert" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 09:34:54 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Edastan avaliku ürituse loa taotluse.

Tervitades

Veiko Veiert

Anija Valla Kultuurikeskus

Aegviidu Tervisedepoo

Juhataja

Tel. 515 8124

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.facebook.com/anijavallakultuur>
www.facebook.com/anijavallakultuur

 <http://www.aegviidu.eu/> www.aegviidu.eu

 <http://www.anijavallakultuur.ee/> www.anijavallakultuur.ee

 <http://www.kehraturg.ee/> www.kehraturg.ee

Â

Â Â Â Â  Â